sábado, 11 de abril de 2015

E esta hein? ...Já terei existido???


Pero Gomes Barroso
poeta, trovador e politico 
natural de Basto/Barroso-
n. 1220? - m 1300?


Do que sabia nulha rem nom sei,
polo mundo, que vej'assi andar;
e quand'i cuido, hei log'a cuidar,

per boa fé, o que nunca cuidei:


       ca vej'agora o que nunca vi

       e ouço cousas que nunca .
  

Aquesto mundo, par Deus, nom é tal

qual eu vi outro, nom há gram sazom;

e por aquesto, no meu coraçom,

aquel desej'e este quero mal:
       ca vej'agora o que nunca vi
       e ouço cousas que nunca oí.
  
E nom receo mia morte por en
e, Deus lo sabe, queria morrer;

ca nom vejo de que haja prazer

nem sei amigo de que diga bem:
       ca vej'agora o que nunca vi
       e ouço cousas que nunca oí.
  

E se me a mim Deus quisess'atender,


per boa fé, ũa pouca razom,

eu post'havia no meu coraçom
de nunca jamais nẽum bem fazer:
       ca vej'agora o que nunca vi
       e ouço cousas que nunca oí.
  

E nom daria rem por viver i
en'este mundo mais do que vivi.

Obs - Sirventês moral sobre o desengano do mundo e a miséria dos tempos, com o tema tradicional de um passado melhor que um presente em desconcerto. E esta hein?...

Nenhum comentário:

Postar um comentário